2009/10/17
09:23

Írta: Ák_

Lázadás#3: ellenállósan

És hát bizony végrevalahára elérkezettnek látom azt, hogy elérkezzetek általam, vagyis úgymond elérkeződjetek, elérkeztessetek a Lázadás-trilógia (nyugi, semmi Star Wars) utolsó részéhez. És itt közelsem arról van szó, mint általában, hogy leteszek egy jóféle első részt, majd tökfantáziátlanul még a harmadikkal is lényegében csak az első rajongóit nyúzom meg ismét a pénzükért! Egyrészt azért nincs erről szó mert egy garast sem fizettél azért, hogy ezt olvasod, ami nem is zavar, de mondjuk ha nekem fizetnének érte, hogy te olvasod, azt azért el tudnám viselni, szódával és kis citromlével. És még azértsem erről van szó mert a végére igencsak nagyon ütős durranást tartogatok a tarsolyom mélyén - no annyira nem is a mélyén, már a tetején csücsül és kikívánkozik -, mondhatni olyasmit ami kettéhasítja a még egybenálló elméket, megkatarzizálja a még keményen tűrőket, felrobbantja hajóitok testjét, majd végül összerakja a lelketeket, eggyé válik veletek, megnyugtat, elcsendesül, és ti csak aléltan hátradőltök és karotok utolsó szösszenetnyi erejével, az utolsó tudatos lehelletetekkel ismét rányomtok majd a Play gombra!

Legalábbis én valahogy így képzelem. De ha kisebb eltérések vannak, az se baj.

Dehát ugyebár nem enyém az érdem, én csak a szavakat cifrázom, hiszen az atomot nem én töltöttem meg hasadó-hasító anyaggal, hanem Muse! Akik a előhozakodtak idén az új albumukkal. The Resistance! Tessék megvenni slash szerezni.

Muse-t Lisztes mester mutatta be néktek/nekünk itt, a zene-rovat csodás hasábjain, aztán még (jó)párszor előfordult, igazából magunkhoz képest kifejezetten sokszor. Én pedig ismét továbbvinném e nemes tradíciót, és ha már ilyen szépen felvezettem, és így megmutattam, hogy hogyan lehet lázadni Riotosan és hogyan lehet lázadni Mutinysan, noshátakkor Ladies and Gents, így kell lázadni Uprising módra!

Ha lenne istencsászár-díjunk, akkor most kettőt-hármat hozzájukvágnék. Ez a szám nagyon nagyon, és a szövege méginkábbnagyon. Meg is kapta a tiszteletreméltó TAGet. Isteni, csodálatos, marvellous, incredible, wonderful! Enjoy!

(egyébként a Zene-rovat/szekció elérhető itt, egyetlen kattintással)

Szólj hozzá!

Címkék: zene tiszteletreméltó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása