2009/04/27
10:00

Írta: Ák_

LiLAkodalom visszavág

Szerencsére szerkesztőségünk design-részleg-vezetőjének megfelelő embert választottunk, amikor is Master Lisztes kapta meg e megtisztelő pozíciót. Ugyanis ő nagyon jó. Annyira, hogy a Philips 21:9-ét hamarabb lehozta, mint addict. Lopás, megloptak!!! (nem)

És mivel mi előbb közöltük eme nemes hírt, ezért most veszem a bátorságot (eddig le volt téve az asztal mellé) és kipostolok én is valamit, amit már ők is kiraktak. Az igazság az, hogy a 21:9-nek és ennek semmi köze egymáshoz, ezt ígyis-úgyis kipostoltam volna, csak szerettem volna megfelelően hangsúlyozni a design-részlegünk munkásságát. Imádom addictot, csak humórikálok.

Na szóval, van ugye nekem BMW postom számtalan, egész szessönöm van eme kategóriában. Ezért a nagy izgatottság. Ha nem lennél képben, akkor a BMW-TAG-re kattintva okosodhatsz, de eme leglazábbat mindenképpen látnod kéne. Szóval, az AUDI, ami nálam alulról súrolja azt a vonalat, ami felett valamit autónak nevezünk (szeretek retorikai túlzásokba esni, de egy a zászló egy a lényeg: nem szeretem) megpróbált kikezdeni a hivatalos bajor repülőgépmotor-ellátónkkal, BMW-vel. Kiraktak egy reklámot, amin nagy arccal azt írták: "Your move, BMW". (Kb: "Te jössz BMW", de van benne egy olyan jelentés is, hogy "Na erre lépj valamit") Hát szerintem kérés nélkül nekiszaladni egy konkurensnek ilyesféle arroganciával a pajzsunkon elég nagy butaság. Illetve nem feltétlenül az, bár valószínűleg nem mindenkinek tetszik. De egy biztos: a világ legkúlabb autóreklám-gyárosanak nekimenni így... *mélysóhaj*

BMW vett mellettük egy plakátot, kiszabtak egy M3-ast a következő felirattal: "Checkmate" (Sakkmatt). Hát, még nem biztos, hogy vége, de én már hallom a rászámolást. És arról még nem is beszéltem, hogy (különösen egymás mellé rakva) mennyire látszik az a magabiztos, minimális agresszió (amely különösmódon mégis harmonikus) a BMW-n, amitől olyan gáz az az AUDI ott mellette ;)

komment

Címkék: vélemény reklám bmw

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása