2012/03/07
19:56

Írta: Szerb Lisztesember

Fogadom.

Fogadom, hogy holnap elemésztem a fatass-emet vagy a fatbellymet [netán a fuckface-emet]. Ugye ismerős? Új év és harmadjára fogytam le/szoktam le/változtam meg. Aztán újra. Na, ennek a drágalátos emberi tulajdonságnak állít reklámkampányt a CIA [nem, nem az a CIA]. Szerintem vicces, igaz és még szép is. Pörgessetek hármat és legyen gazdagabb a fantáziátok.

 

komment

Címkék: reklám világnézet tiszteletreméltó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása