Biztos emlékeztek még az imádnivaló Volkswagen reklámra, amikor a kissrác Darth Vadernek öltözve próbálja rávenni a müzlistányért és az autót, hogy mozduljon meg ha rámutat. Erre kapta fel a fejét a Greenpeace, akik első ránézésre egy elég jópofa ellenreklámot kreáltak a VW-ről azzal, hogy azonosították a gonosz Birodalommal, ami a szén-dioxid kibocsátásával fenyegeti a bolygónkat, és a Greenpeace pedig létrehozza a Lázadók seregét. Oké. A Kelenföldön felfestett ocsmány Greenpeace kampány graffiti mellett ez egy elég szép eredmény, viszont a spot végén ott van egy felszólítás, 'watch episode II'. A watcholás után minden előzetes tetszés vagy csodálat elpárolog, amikor szánalmas effektekkel és tánci-táncival jól seggbenyomják az egészet. Vajon miért volt erre szükség? Nem volt elég hatásos a másik videó? A másodikban olyan, mintha a zöldek már megmentették volna a bolygót és a gyönyörű utópiában élnénk. Bár az is lehet, hogy csak a halálcsillagra menekültünk a Földről, ami egy nagy diszkó, de kit érdekel? Honey badger doesn't give a shit.
2011/06/30
17:31
Írta: LadArt_
Touché, Volkswagen?
Szólj hozzá!
Címkék: reklám környezetvédelem
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.