Bármilyen kézenfekvő is a grafitceruza rajzoláshoz, egy nagyon nehezen kezelhető eszközről van szó. Ezért aztán lenyűgöző látvány látni, ha valaki olyan bravúrosan kezeli, mint Alexis Marcou. Bár a portfóliója sem kutya, most erre a két Nike poszterre szeretnék fókuszálni, amit 2010-ben a cég fel is használt. Az érdekesség, hogy a művész feltette a kész képek mellé a gyártás közben keletkezett különböző változatokat és fázisokat is, így kicsit bele tudjuk magunkat élni az alkotás folyamatába. A látványosságot még fokozzák a makróképek a rajzokról, ami mindig egy kis prémium hatást ad az egész munkának, hiszen a papír felületének a látványa miatt szinte már érezzük az illatát is. És mielőtt még túl szentimentálissá válnék, nézegessétek a képeket, a 1791-es sms számra pedig várjuk továbbra is a javaslatokat, hogy ki kapjon ma akkora tockost, hogy belerepül a Napba.
A hajtás után még rengeteg kép.