2011/03/11
09:08

Írta: Szerb Lisztesember

Daily Salt

Névjegykártya vagy egy csomag só? Hát mindkettő, BBDO Gitam-ék úgy érezték az új iroda és új környezet megérdemel egy kis újfajta márketing strategy-t is.[jól érezték] Így minden osztály külön ízt kapott, mint például a kreatívok lettek a chili, a menedzsment meg a só. [ez már majdnem recycle, de még jobb, már az előtt újra van hasznosítva, hogy elhasználták volna az eredetit, mert egyszerre két funkciós. Damn. Tisztára mint a multi-funkciós készülékek. De azokkal még a sült krumplimat se tudom megsózni, tehát ez jobb.]

 

A linkért köszönet Dia Úrhölgynek.

Szólj hozzá!

Címkék: design reklám brand tudás világnézet super favourite tiszteletreméltó typography

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása