2011/02/27
21:23

Írta: Szerb Lisztesember

Typography

Ez lesz, ha fogunk egy kreatív emberkét akinek van humor meg szép érzéke adunk a kezébe egy turmixként funkcionáló videjó-szoftvert és még egy ütős typot is becsomagolunk a maci sajt mellé. Meg kell vallani elég menő betű-vetés elé nézünk. Elsőnek jön a közérdekű videjó utána meg a feelingesek és a rém viccesek. Az elsőt én már annyiszor megnéztem, hogy hip-hopp átmentem tudd-a-jogaid-aktivistába, no de sebaj, ha már úgyse láncolhatom magam fákhoz, valamiért csápolni kell.

 
Amúgy, nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem erről a kisfilmről valahogy a catch me if you can introja ugrott be : ). És akkor megvilágosodtam. Annyi ilyen kis videó van hasonló kategóriában, hogy miért ne linkeljek ide be párat? De, az lesz.
 
 

 

 

 

komment

Címkék: zene vélemény film youtube tudás világnézet typography

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása