2009/11/28
00:27

Írta: Ák_

a legvégső küzdés

A múltkor a diszkográfiák végtelen tárházát jártam, midőn arra lettem figyelmes, hogy bal bokám kérlelhetetlenül és megmásíthatatlanul beleakadt egy Utolsó Harc-nak festett Végső Közdelembe, miből kiakasztani csak igen nagy műgonddal voltam képes, hiába a sokrétű műgond-képzésem, mivel majdnem minden helyzetben képes vagyok imitált problémát kiszűrni és rövid úton elpusztítani, mondhatnám megsemmisíteni.

Nade a különleges képességekre ott van a hero tag, a mienk most azonban a muzsika-féle, úgyhogy lassan elérek a valódi topikunkig, vagyishogy prezentáljam mélyen tisztelt és magasan felnézett Olvasóinknak (nem királyi többes, többen írjuk a szösszenet-session, vagyis eme blog-t) ezt a hangfrekvenciák hullámain hihetetlenül száguldozó gyönyör-darabkát. Aki hallgatja országunk szerintem legjobb rádióját, a Kettest, az esetleg már hallhatta. Illetve az is aki m,ár amúgyis ismeri. Ismerte. Érted. Na. Büszkén bemutatom: Velvet Revolver: The Last Fight!

Szólj hozzá!

Címkék: zene youtube

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása