2009/10/09
08:13

Írta: Ák_

Feeeeeel!

Bár Lisztes mester egyszer már műsorra tűzte szerény közönségünk előtt a legújabb Pixar-film (vagyis az eddigi trendek alapján a legújabb animációs csoda) trailerjét és rövidke ajánlását, ám én azt keresve kutatva kénytelen voltam FELfedezni [deszaaaaar - A. Szerk.], hogy a linkelt trailer igencsak hiányzik. De még ha nem hiányzott volna, talán akkor is prezentációra küldök elétek egy sokkal magyarabb verziót, így a nyelvzsonglőrködésben nem olyan sok zsonglőrködésre alkalmas tárggyal zsonglőrködők is élvezhetik az előzékeny előzetest, és tervezhetik az életüket a premier dátumának megfelelően. (a zsonglőrködős mondatrészt olvasd fel(!) hangosan, úgy az igazán mokkamóka)

(Amúgy Cannesban már bemutatták (ráadásul ezzel nyitottak, vaaaoooh!), és ott állítólag köztetszést váltott ki. Csak úgy mellékes infóként)

Az igazán ínyenceknek illetve a minőségi minőségre vágyóknak pedig belinkeltem az extranagy-képű, extrajó, extracsodás, extraminőségi, HD verziót (angolul)*. Embeddig disabled by request. Enjoy!

* egyébként az extra alapvetően valamin kívülit jelent, tehát én azt írtam, hogy mindezekkel a jelzőkkel egyáltalán nem illethető, nem pedig azt, hogy nagyon is illethető. No nem kell megijedni, én is úgy gondolom, hogy nagyonis illethető, csak nyelvészeti (neméppen-)mester kurzusom részeként gondoltam eme röpvezérelt ötlettől indíttatva felhívom figyelmeteket az EXTRA előtag jelentésére. lásd ET(Földönkívüli), EVA(Járműn Kívüli Tevékenység [egyenlő űrséta, csak gondoltam kihangsúlyolom a "kívüli" szócska jelenlétét]).

Remélem ezen információk hasznossági mutatója volt legalább negyedakkora mint amekkora a Fel! trailer élvezeti mutatója énnálam :)

Szólj hozzá!

Címkék: film youtube a világ tévedései

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása