2009/08/03
08:07

Írta: Ák_

felhő olyan... gombaaaa

Úgy döntöttem, hogy ha már hétfő akkor terítem az ismeretet. És szépen eléd osztom a tudás lapjait miközben te gyanútlanul böngészed eme sorokat. Emlékeztek Röyksopp-ra? Nem, nem vágjátok fejből?! Hát még jó, hogy én felkészült vagyok, és egyből meg tudom mutatni, hogy Lisztes barátunk már gazdagított minket egy szerzeményükkel. Na hát erről lenne szó. Hallgassátok örömmel, és közben én a skandináv-nemskandináv szótárt böngészve érdekes egybe-, kettőbe-, és hárombaesésekre lettem figyelmetes. Például hogy a gyerekeknek szóló részben a röyksopp szó mellé egy hatalmas nukleáris gombafelhő (is) van rendelve. Hm. Jamerthogy azt jelenti és hogy ezért választották? Jehogy. Már értem. Akkor nem is olyan furcsa a koincidencia.

Szólj hozzá!

Címkék: tudás világnézet ismeretterjesztődés ingerületátvitel útján

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása