2009/07/23
08:39

Írta: Ák_

Oh my frakking Gods!

Hát a múltkori zizzentős mókához csak annyiban hasonlít, hogy szintén komment nélkülinek kéne lennie. Csakhogy én ezt romba rombolom és nem engedem. Romboló vagyok. Ugyanis én fűzök hozzá. Minden jót. Szóval hála annak aki megmutatta én is végigélvezhettem eme gyönyört. Ehhez komolyan nem tudok érdemben semmit hozzáfűzni, mindenesetre egészen biztosan hajtűhegynyit fog változni a világnézetetek és az értékrendetek miután megtekintettétek az alant elhelyezett objektumot. Átlagnál hosszabb de igencsak megéri (vagyis fucking hilarious!!! ki ne hagyd baszod!!!). Klikk. Please enjoy.

Szólj hozzá!

Címkék: youtube tudás hülyenet jóprogram

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása