2009/06/22
19:29

Írta: Szerb Lisztesember

SAM u Raj

Lenéztem magam alá és megint csak a megrögzött kék szőnyeget láttam a talpaim alatt a várva várt sárga föld helyett. Így elgondolkodtam, merre is lehet és azon nyomban ráébredtem megtalálásában nagy valószínűséggel csak és kizárólag a prémium minőségű üvegben érlelt vodkám segíthet. De amint nyúlok a szeszes ital után észrevettem, hogy valami hülye szamuráj már megint leszabdalta amazt. Fak.

http://www.behance.net/Gallery/Vodka-SAMURAI/245844

 

1 komment

Címkék: design wrapping

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása