Mivel amúgy is közeledik december hatodika, s ezzel amolymódon Mikulás napja, mint a dicsőséges felkelőnap überkedése a köz vizein, most eloszlatok egy darab tévhitet.
Merthogy mindenki azt hiszi, hogy a Mikulás (egyes nyelvjárásokban Nyikolaj, Michael, más ritka dialektusokban BRHRRRRZGEFF) milyen jó. Na most elképzelhető, hogy tényleg az, nem vagyok Mr. Hajós álláspontján, habár reális alapja kétségkívül akad. Azt azonban kevesen vélik tudni eme golyóbis kerekén, hogy még ő sem az akinek látszik. Át vagyunk mind szabva, mint. Commercialism, decadence, technology run amok.
De főleg az első. Mr. "Szent" Miklós ugyanis eredetileg az - állítólag és egyben sajnos, ezenmód kifejezve ezzel az állítással egyet nem értésemet, miszerint divatszínné váló - überkiller lilába volt öltözködve.
Ha az előző mondatot megállás nélkül egyszuszra elolvastad és maradéktalanul felfogtad, valószínűleg elég magas az IQ-d. Mihez? Nem tudom.
Na szóval, eredetileg püspöki egyendresszben küldte az ipart kedvenc krampuszvezérünk. Viszont egyesek szerint dupla tévhitről van szó, ugyanis... Nade, az elejéről. Szóval a 30-as években Coca-Cola elkezdte magát Santa Claussal reklámozni, és onnantól pirosban van az öreg. De dupla a tévedés, örömmel hírközlöm, hogy már az előtt is létezett a piros megvalósítás. Cheers. Szóval akkor mégsem egy Coke-cég áldozatai vagytok? De. Vagy döntsd el te, mindenesetre a Coca-Cola harmincvalahányas kampánya óta mindenhol piros az apó, és azóta is hivatalos reklámarc a figura. Hát, ez van, ha akarsz dönthetsz, szerintem nem kell, szimpla ismeretközlő szöveg volt.
Ja és ha már, akkor. Coke-ék előtt használták ásványvíz- és gyömbér-hirdetésekre is. Cheers again. De azért nem árt ha látjátok a laza relációt, még ha verdiktumot nem is utilizáltok.