2009/05/13
16:37

Írta: Szerb Lisztesember

Álló Mozgás

Egyik nap gondoltam kettőt és úgy döntöttem, veszek egy szájon át vizet sprickoló puttót a kertembe. Ezt rögtön követte azon ráébredésem, hogy de hiszen nekem nincs is kertem, ja és ez nem az én stílusom. De valami dísztárgy tényleg kéne, és ez a csobi dolog se rossz idea, akkor most mi legye? Hát itt van. Megérkezett! A fluid sculpture. (Szerkesztőségi különdíj a befőttes üvegekkel megoldott tároló rendszer, nagyon ötletes, esztétikus és költséghatékony.)

 

Fluid Sculpture from Charlie Bucket on Vimeo.

Szólj hozzá!

Címkék: design alkotmány vimeo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása