2009/05/06
12:24

Írta: Ák_

majomsereg

Rég ajánlottam filmet. Bezomány, pedig ilyen topik is van itten ezen a sokszínűen sokoldalúan remek blogon. Méghozzá valahol itt, a sarokban. Nem, a szemét alatt. Igen, lehet hogy poros. Ott, ott, ez aaaz!

Rég vettem már elő, hát most ismét előkapom nagy megkönnyebbülésemben. Na, nem is abban, de a lényeg: most csak olyanok füleljenek, akik szeretik a jó filmeket, de nem a retekklub szintjén. Na, helyzet a helyzet, egyik nap volt a viasaton (ennek még nem találtam ki semmi frankó nevet) a 12 majom és eszembe jutott. Igazából már egy pár éve, hogy láttam, de akkor nagyon-nagyon tetszett. Hard sci-fi rajongóknak kötelező (ehem, Lada) a többieknek opcionális, biztos van akiből autoimmun reakciókat vált ki a science fiction ínyencebbik fele, én szeretem, ez pedig egy több mint korrekt kis időutazós filmecske. Meg persze (poszt)apokaliptikus, szóval ééééljen ez kell nekünk, hogy viduljunk. Vagy nem tudom, nektek mi kell, de engem mindig feldob az ilyesmi. Kár hogy ami fel az később ugyanúgy le :(

Na anyway, a point az, hogy töltsétek le és nézzétek meg, ne ijedjetek el se Mr. Willis se Mr. Pitt főszereplésétől, mert mind a ketten nagyon (előbbi meglepően) jól nyomják. Ja, és én egyébként nem vagyok a letöltések mellett. Ott van például a BSG. Miért tölteném le istencsászár eredeti hangon, amikor megkapom szar szinkronnal a tré kettőn CSÜTÖRTÖKÖN HAJNALI KETTŐKOR (hogy szabnátok meg). Na, de most komolyan, letölteni rossz dolog, de azért feketében leszek ha a piratebay másodfokon is kiszív. Na nem, most tényleg, minden humort mellőzve ne használjatok torrentet, és ha nem tudjátok mi az, ne érezzétek úgy, hogy nem vagytok emberek, hanem legyetek rá büszkék. És a BSG-t is szar szinkronnal nézzétek csütörtökön 2:00am. A pénteki sulit/munkát meg dobjátok félre. Vagy vegyetek egy VCR-t. Ja, hogy ott úgyis áttekered a reklámot, akkor már le is tölthetnéd? hm, hm, you have a point, my friend...

(a 12 majmot viccen kívül ajánlottam, tényleg jó, én nagyon imádom)

[IMdB link itt]

És ha már eljutottatok a postom végére, el ne felejtsétek, hogy ma éjjel véget ér az aktuális szavazódás! Vagyis azok, akik még nem méltóztattak elfáradni blogunk megfelelő szekciójába, azoknak húzás szavazódni :) Sok sikereket hozzá. (nem kell hozzá regisztrálva lenni)

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény film nonsense filmajánló science fiction

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása