2009/04/28
08:23

Írta: Szerb Lisztesember

Bonobo ( a legútoljára felfedezett majomfaj)

A minap kiposztolt vimeo-videó után, új-oldal-amit-végig-lehet-szörfözni lelkesedéssel ugrottam neki a honlap átböngészéséhez. Nem is eredménytelenül, mivel megtaláltam a következőekben be-embedelt videó-gyöngyszemet, mely igazából (nagyon szép s érdekes[mint minden videó, de itt mégis máshogy]) képek sorozata, viszont tökéletesen a zenéhez passzintva. [Bár a végén nekem eléggé elvágás érzésem támad, de sebaj, Ő a Művész.] S eme zenéről még említést is tennék a továbbiakban, mivel oly módon megnyerte tetszésem, mily módon példánknak okáért Rafael Nadal megnyerte a tavalyi olimpiát. NAGYON. De visszatérvén kicsiny ördög hurkunkból, rákeresvén a kommentek között a szám címre, netán előadóra Bonobo nevét találtam, akinek mint utóbb kiderült MySpace oldala is létezik. [Leginkább iTT.] Ezután pedig a youtube-on szörfölve hallgattam tőle egy kis muzsikát. Ezek közül, ezt a kettőt ajánlanám.

Recurring (a videó alatt is ez megy)
 


Oil in Water from Shawn Knol on Vimeo.

Szólj hozzá!

Címkék: zene youtube tudás alkotmány vimeo jókép

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása