2009/04/19
14:13

Írta: Ák_

Credible Hulk, Porto

A minap a bajnokok ligájának közvetítésére tévedt szemem, és majdnem meghasonlottam. Természetesen a kommentátornak nem hittem, amikor a Hulk név számos-számtalan alkalommal elhagyta a száját, de az audio-élmény után hamarosan vizuálisan is megbizonyosodhattam arról, hogy Hulk az FC Porto játékosa. Mik vannak. Nahát, egyből rágoogle, és veletek is megosztom bizonyítékértékű fotóimat az elkövetőről.

Naja. De a google végtelenségét bújva nem ám csak erre a két bizonyítékra találtam, meg mindenféle fan-alkotásra, ahol az úriember színe zöld, hanem másegyébre is. Amit nekem veletek extra feltéttel meg kell osszak. Ugyanis amikor egy Hulk (akármelyik) bedurcul, annak nincs jó vége. Erről készített nem éppen amatőr viselkedésdokumentációt láthattok a következő két képen, melyekkel búcsúzok is. Az első képen különös kegyetlenséggel ajánlom figyelmetekbe az áldozat arckifejezését. A másodikon pedig a gyep síkjához képest elfoglalt helyzetét.

Hulk in action:

 

Szólj hozzá!

Címkék: hero jókép

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása