2009/04/10
21:20

Írta: Ák_

you been Pand'd!

by a Panda! Az a helyzet, hogy április elsejei postolgatást kihagytam, mert nem küönösebben akartam szórakozni vele, gondoltam inkább majd másodikán készítek valami gyűjtemény-félét a netes tréfák sokaságáról.

Nahát ehhez se kedvem nem volt se időm, meg legelsőbb sorban el is felejtettem, de Pandamentő CADIE-t nem lehet kihagyni a felsorolásból. A Google brand alá tartozó barátaink ugyanis megalkották a legelső mesterséges intelligenciáját, CADIE-t (Cognitive Autoheuristic Distributed Intelligence Entity), akit 00:01-kor rászabadítottak a világ hálójára, nulla ötra már saját honlapja volt, két óra múlva pedig kinyilvánította függetlenségét, és - immár szabadon - elkezdett szkennelni és fénymásolni. Délután hatig kellett várni, hogy ráébredjen a világ hibáira és hiányosságaira, majd magunkra hagyjon minket, és egy másik, jobb - spirituális - világba távozzon. Aki nem hiszi megnézheti CADIE blog-honlapját itt.

Mindenkinek ajánlom a "Poke the Panda" játékot, ahol is a Panda eltalálásának végrehajtásával magunkhoz kaparinthatunk egy teljesmértékben ingyenes Google Keresést! Megéri! You have been Pand'd!

Ezenkívül akadt még mindenféle, fejjel-lefelé youtube, ami engem személy szerint inkább idegesített, mint szórakoztatott, de azért egy örömódát megér (nem, de egyet azért sunyin somolyogtam), volt Galactica-finálé óta depressziós Obama (via)(nem lesz így válságmegoldás, gyerekek, semmi esély), gondolom volt feltört hackthissite is, de ezt nem csekkoltam le. Meg még ezer és ezer finom és kevésbé tréfa és kevésbé. Gondoltam Péntek alkalmából ezt most szobába szóba hozom. Ennyi. BBQ.

 

Szólj hozzá!

Címkék: hülyenet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása