2009/04/10
18:00

Írta: LadArt_

R.Ed VS kék

Nemrég elhatároztam, hogy ezt kipostolom, mondhatni információt osztok meg a násznéppel, és ezelőtt azért nem gondoltam semmi ilyesmire, mivel abban a tévhitben nőttem fel, hogy ezt mindenki ismeri. Ellenben végigkérdezve pár embert a dologról, találjátok ki mi történt. - Nem, te nem találgathatsz, unom már a perverz vicceidet! Nesze nyalogasd ezt! - Ebből kifolyólag avatnálak be titeket ebbe a grafikus és szellemi túlburjánzásba, aminek a végén úgy éreztem hogy mégmég! A RED VS BLUE képregénysorozatról van szó, amihez bájdövéj kell egy kis angoltudás, de tényleg csak nagyon minimális, és máris könnyfröcsögve hahotázhatunk az idióta képsorokon és frappáns poénokon nem mellékesen szemünk kocsányán ragadt esztétikaradar folytonos csippogásával, hogy "aztaQ de jól néz ki!". Errefelé vezet az út, kellemes olvasgatást/nézegetést kívánok!

Update: magyarul, viszont tartom magam hozzá, hogy angolul jobbak a beszólások. (mindkettőt végigolvastam)

[Ja és véletlenül se nézzetek egy részt sem a youtube-on "sugárzott" fertőből aminek ugyanez a neve. Köszönöm.]

Köszönet érte Jahaynak, aki még jórég mutatta nekem az oldalt.

1 komment

Címkék: ismeretterjesztődés ingerületátvitel útján képlegény

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása