Vagy ha nem is, de tutira nem forog a sírjában. Nem arról van szó, hogy a nagyközönség is elismerhetné végre az érdemeit, hanem!
Hanem. Már régebben megjelent a Roadster. Ez szerintem hülyén néz ki, ennyi és kész. Persze ettől még lenyűgöző a performansz, de az igazi "My God, man!!!" csak most következett be. Elérkezett az S-model ideje. A lényeg, hogy nem benzinnel kell etetni, nem is USB-t a seggébe, hanem felszabjuk a tetszőlegesen 120/240/480 voltos hálózatra, és pikk-pakk készen áll a következő 480 kilométeres utazásra. US szabványoknak teljesen megfelel, nem mellesleg.
Na most mielőtt jönnél, nem mintha feltételezném, hogy jönnél, de ha mégis jönnél, akkor még az előtt mondanám, hogy nem érdemes tudatlanul támadni teljesítményét, mert mire pislogsz 5.6 másodpercnyit, addigra ő már majdnem százon van. Hát ennyi. Na de ez csak a háttérinfó, én azért postolom ki (tetszőlegesen választható, hogy első vagy másodsorban), mert retekjól is néz ki. Bizomány.
Különben még vicces, hogy a normális esetben motorháztetőnek nevezett, majdnemhogy értelmét vesztett fémlap alatt is van egy csomagtartó :) Ja, és mielőtt mégiscsak jönnél, pedig már mondtam, hogy ne gyere, a kétszáz körüli végsebességnél tudna többet, de inkább elektronikusan leszabályozták.
Na, itt a link a Tesla Model S-éhez, tessék klikkelgetni alul az Overview-Range-Utility-Performance-Technology között, még ha angolul nem is tetszik tudni, mert okos weblap és minden új adathalmazhoz új kép is jár. Cheers.
(várhatóan alig több mint tizenkét milka, nemes hazánk forintjaiban mérve)