2009/04/01
19:53

Írta: Szerb Lisztesember

It's ugly, like look at you!

Amikor szerény Anti-testünket neveljük jó modorra az erre megfelelő tanórákon, néha-napján előfordul, hogy a magasugrás paradigmájának ezüsthalát kéne előhorgászni mozgáskoordinációnk pocsolyájából [szigorúan Sufix Xcelon 0.28mm-es damillal], mely az esetek nagytöbbségében felettébb hatalmas problematikát jelent. Eddig nem tudtam, hogyan is kéne abszolválni a felmerülő(én lemerülni szoktam, na mindegy, majd holnap szólok a helyzetnek, hogy hülye) helyzetet, de amint megtaláltam a következő videót rádöbbentem: csupán a csoda elixírre van szükségem és ezáltal nemhogy rudakat fogok át tudni ugrani, de még a képregény oldalait is módomban fog ülni áthágni. Igen, bizony annak a képregénynek az oldalait, amelyeket a legjobban működő szótárdroidok állítottak össze. Ezek után még szilvásat játszom a rossz fiukkal és elsütöm az Arany-Lakatot. Azt Slussz.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene youtube

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása