2009/03/30
18:45

Írta: Ák_

A félés (aka ésketted, ésperkettő)

Előre is előrebocsátom a bocsánatkérésemet ezzel a posttal és minőségével kapcsolatban, de kurvafáradt vagyok. Ez valószínűleg téged csepett sem érdekel, de attól még így van.

Na egy pillanatra elgondolkoztam, hogy koherens-é ez a muzsika a blogunk tartalmával. Ha valaki felületesen hallgatja - vagy néádjisten nem beszélne angolul - azt hihetné, hogy nem. De ha ennél különbözőbben, vagyis a felület alá nézve, vagy akár hatolva hallgatja, akkor könnyedén megláthatja a szarkazmus előbuggyanó folyamjait, melyek végtelen árvízként ömlenek szerteszét a zene legbensőjéből.

Egyébként - a Wrong-postomhoz hasonlóan - az MR2 toplistájáról vettem a számot. Egyébként a többi toplistával egyetemben előzetes gyorsvéleményem szerint itt is többségben van, ami nem tetszik. Na mindegy.

Szóval, Lily Allen - The Fear. Egyszerűen csodás ez az akcentus, bár lehet, hogy nem igazi, a többi számát is belekonsziderálva, dehát ez mindegy is. Már ezért megér egy hallgatást. Vajon ő vagy Dr. (Vice-President/President Elect) Gaius Baltar, vagy ez a csaj mondja e kúlabbul hogy "fucking fantastic"? Mert ez csodás. Olyan igazi awesome. Szóval itt a zene, magában is sokat mond. Nekem a vid nem különösebben jött be de abból is folyik a fent említett, ha inzisztálsz, itt megnézheted, bár szerintem bőven elég a muzsikahang.

Aztán még bonustracknek beküldöm az Alfie-t, ezt viszont szigorúan klippel, itt. Na ha tetszik lehet böngészni, nekem nem jött be minden, bár nem is halgattam meg mindet. A The Littlest Things klipje korrekt, de a zenéről még nem döntöttem, tehát nem jár link (meg amúgy is fáradt vagyok). Ha érdekel majd rákeresöl vagy mittudomén.

Utólag találtam, szinténXD

2 komment

Címkék: zene

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása