2009/03/29
16:58

Írta: Ák_

pervert VAsárNAP

Mert mi mást tehetne az ember egy ilyen csodásan gyermekded vasárnapon, minthogy bújja az obszcénebbnél obszcénebb szavak szinonímáit! Mert ugye épp keresett ott valamit és ha már ottvan akkor mért ne üsse be, hogy "ef kukac esz"! Mert az olyan vicces. És ha már azon is túlvan, akkor nincs meg nem állás! ÉS természetesen kizárólag ismeretterjesztés céljából postolom ki, hogy kifinomultabban tudjatok anyázni (mamucizni, mutizni).

Említett szinonímái:

cerka, hímvessző, hímtag, fütyülő, fütyi, kukac, bájdorong(!), pénisz, tök, hancúrléc(!), fallosz, lingam(?), kuki, zacskósmikrofon(!), nyeles tojás, kolbász, lőcs, pöcs, kis admirális(!), répa, dákó, fütykös, farok, gyík, félszemű kobra, péló(whehehe), kéjrúd, himbilimbi, bré, bráner, lompos, pucu(!?), kéjléc(!)

Igen, tisztában vagyok vele, hogy ez engem is teljesmértékben minősít, dehát engem úgysem érdekel. Meg különben is, idézőjelbe raktam. Ha másik oldalról - vagy akárhonnan máshonnan - idézek ilyesmit az nem prosztóság, meg nem is számít káromkodásnak se. Á dehogy. Cserébe felkiáltójellel jelöltem az "ikszdé" kategóriájúakat, amelyek mindegyike megérdemelné a Hét Szava díjat, és kérdőjellel ami viszonylag, vagy teljesen új volt én nekem.

Az egyéb jelölések megfejtése rátok vagy a kriptográfára van bízva. És amúgymeg kíváncsi vagyok, ki találta ki a 'léc'-et, mint szinonímát. A léc - szerintem - egy lapos tárgy, de mindegy.

Ráadásnak begépelek mégegyet, akinek még így sem elég a móka, annak sok sikert a post végén a link kurzorvégre kapásához. Szóval, qva:

prostituált, utcalány, kéjhölgy[! hogy oda ne rohanjak-A Szerk.], kurtizán, szajha, örömlány, ribanc, prosti, céda(!), cemende(!?), lotyó, cafka, kokott, ringyó, repedtsarkú, éjszakai pillangó(!!)

Errefelé lehet szorgosan keresgélni a vállalkozó kedvűeknek.

[és a vakvágányas gondolatok megelőzése/elkerülése végett megjegyezném, hogy tényleg nem ezért mentem fel oda, csak közben jutott eszembe :D]

10 komment

Címkék: ismeretterjesztődés ingerületátvitel útján

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása