2009/03/28
14:54

Írta: Ák_

RosSz

Nem nagyon lehet rám azt mondani, hogy kifejezettebben rajonganék Depeche Mode-ért, illetve a zenéért amit játszanak. Csak a félregondolások elkerülése céljából.

Namármost már akad egy-két postom a zene-rovatban aminél azért közöltem, hogy nem vagyok nagy fan de egy-egy számuk igencsak odaszab. Na most itt kicsit más a helyzet, mert nem nagyon hallgatok Depeche Mode-ot a fent említett ok miatt, de mégis a net végtelen útvesztőiben bolyongva beleakadtam, tulajdonképpen megbotlottam majd átestem benne illetve rajta(feltetted magadnak a kérdést, hogy mégis mitől más  a helyzet akkor?). Mármint a Wrong című számba akadt bele a tekintetem, és nem tudtam megülni, hogy ne postoljam ki, főleg hogy a klip is rendkívül tetszett, pedig retekritkán nézek klipeket. Na itt az embed vegyed egyed élvezzed.

Szólj hozzá!

Címkék: zene

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása