2009/03/08
21:28

Írta: Ák_

dupla, nem, triplasóhaj

Ismeritek azt az érzést amikor nem tudod eldönteni, hogy röhögj, őrjöngj, vagy csak ne fűzz hozzá semmit, esetleg sóhajts egy qnagyot? Én az utóbbit választottam, de a dolog méreteit és úgy alapból mindent tekintve egyből háromszor meg is tettem. Hát ugye vágjuk a magyar animáció csodáját, ami úgy néz ki mint egy kilencvenakárhányas pc-játék ami még csak nem is fut rendesen a gépeden? Nem? Énsem láttam, és bár nem szokásom lehúzni valamit, amit nem láttam, de ebből tényleg elég volt a trailer. Ha nem tudnátok, miről van szó, hát nem vesztettetek semmit.

(egyébként a magyar animációval mint olyannal az égvilágon semmi gond, Egon és Dönci kurvajól néz ki, bár állítólag unalmas. na mindegy)

Szóval a minap beletekintettem egyéb és most feleslegesen fel nem sorolandó indokok miatt IMDb top 250-es listájába, mélyen egyet-nem-értve egyes értékelésekkel és harsányan bólogatva másokra (nem, nem tudom, hogy hogy lehet harsányan bólogatni, tehát megtanítani sem tudlak rá). Aztán egy gyors klikk és ugrok is a 100 legrosszabban értékelt (röviden: a közönség szerint legszarabb) filmre és mit nem találok a rendkívül előkelő hátulról a 35. helyen? Na mit? Hát lássátok a saját szemeitekkel itten. És ez különösen érdekes de kifejezetten drága stúdióvilágítást kap Lisztes barátunk eme postjának reflektorai előtt.

Értitek a triplasóhajt? Naugyehogy.

komment

Címkék: vélemény kurvaszar miaszar

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása