2009/03/04
15:39

Írta: Szerb Lisztesember

Lego-mackó

Mr. Jó-Cuccminátor jelentés 2009/03/04:

Hosszas keresés után rátaláltam a világ zárjára. [Mely dolog igen előnyös figyelembe véve azt, milyen rossz lenne ha nyitva lenne.]
Minden valószínűséget meghaladóan Mr. Dick Tracey kanári sárga kabátja is bele sárgulna az irigységbe, ha megtudná mire is találtam rá a mai napon. Egy szó.
BE@RbRiCk
Már régóta szemeztem ezzel a kis (nagy) figurával, egy bizonyos design ruha üzletben. (Mely jóval meghaladja zsebpénz-színtemet. Ezért is érzem úgy, hogy sokkal jobb cikkre ösztökélne, ha valaki küldene nekünk egy ilyen néven ismert műanyag remekművet a szerkesztőségbe.) Mígnem a mai napon rájöttem, hogy muszáj bemutatni a nagyközönségnek. (20) A probléma adott: nem tudni a nevét a csöppségnek. Mióta akadály ez? Mióta nem ül rendelkezésemre eme tudás. Na de, sebaj ezért van internet bácsit (min valami fakó kopót). Addig kerestem kutattam, míg egy purgatórium közeli föld szférában meg nem találtam A Képet mely enyhe tükröződéséből már ki is tudtam olvasni A Név első két betűjét( plusz a @-t) és az utolsó hármat. Innentől kezdve pedig kátyúmentes úton haladtam a siker felé. Imádjátok ti is a 21. századi totem-állatot.

 

Szólj hozzá!

Címkék: design

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása