2009/02/18
21:06

Írta: Ák_

fishiz et kolompérszirom

Fishisz (ahogy Gollam (Gollam, Gollam) mondja, valami weird többesszám-izében próbálkozván) és krumpli. Hát hadd ne legyen már kommentem annak a bizonyos országnak a konyhájáról. Mármint tapasztalatom is akad, de ez már önmagában mindent elárul. A rohadt traitor. Szóval hogy a retekbe lehet nemzeti étel a hal krumplival?? én ezen nagyon fennakadtam. Persze lehet, hogy nincs igazam.

Szóval ez az izé már nagyonrég vár a kipostolásra, drága youtubevideó-ajánló-énnétől lett kapva az ötlet, éljen soká. meg a haza.

Mindenesetre az alábbi videószösszenet alapanyagú izétekercsből megtudhatjuk lépésről lépésre, hogyan kell elkészíteni (mert amúgy kurvanehéz lehet, tényleg...). Mindenesetre azt nem vagyok képes teljesmértékben eldönteni, hogy a fárasztó vagy a fáradt slash megfáradt jelző illik-é reá jobban. Mindenesetre csak és kizárólag bivalyerős idegzetűeknek ajánlom. Nem csakhogy bivalyerős, de tűz-víz-sav-hő-és-atomálló idegzetűeknek. És a retek angol humort toleráló dramatis personaknak. Nekem amúgy tetszik, méghozzá eléggé. Kicsit amúgy túloztam az atomálló idegzettel. Ha esetleg nem találtad volna ki mert mondjuk az íkúd kábé gyökkettő. Nembaj ilyenek csak nem néznek minket. Akkor már inkább ne legyünk nézettek ;). Na szal: beteg! Beware. Nézzed azt élvezd.

Ák

Szólj hozzá!

Címkék: youtube hülyenet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása