2009/02/18
21:57

Írta: Ák_

filmajánló: Mulholland Drive

Na azvan hogy szarban vagyok. Merhogy ez egy filmajánló osztán émmeg nemtok mit írni idefele. Tegnap láttam. Hozzá kell tegyem, hogy nem igazán tudom, hogy mit mondjak, miről beszéljek, mi tetszett benne, ilyenek.

Akárhogyan is van, azt hozzá kell tegyem, hogy nem vagyok benne biztos, hogy jó film olyan általános értelemben, de nekem nagyon tetszett. Hogy mi a "jó film általános értelemben" arról nyugodtan lehetne egy páréves vitaülést nyitni, csakúgymint arról, hogy mi a jó film. Namármost számomra általában az a jó film, ami nekem tetszik. De ez mégsemigaz, mert előfordulhat olyan ami pl nem tetszik de elismerem hogy tényleg pro módon van elkészítve. Na ebbe a témába ne szaladjunk bele, maradozzunk annyiban, hogy nekem nagyon-nagyon tetszett.

Egy szürrealisztikus, álomszerű izé amiben bizonyos pontokon nagyon nehéz koherenciát felfedezni, de akárhogyis, nekem tetszett. Halványan emlékeztetett néhol a brainstormjainkra :). Mindenesetre kell hozzá egy állapot, ami nekem igazából... hát talán megvolt, mindenesetre nem tett különösebben jót a film az érzéseimnek és érzékeimnek, DE nagyon-nagyon tetszett. Kicsit olyan tudatalattiból-előkerült gondolatmenetre emlékeztetett. Vagy nem. Majd ha megnézed megérted hogy mit szarozok ennyit :P

Összegyűjtöm, számadra kb két fontos infó volt ebben a postban: szürrealisztikus és Áknak tetszik.

Ja, és mint hozzá-nem-értő mondom hogy amazing a színészi játék. Na off you go tölts vegyétek meg és enjoy. Mindenképpen látni kell, magyarul MUST SEE kategória, de komolyan.

Ák

(imdb link nem véltelenül nincs, ne nézd meg mert spoileres)

komment

Címkék: film filmajánló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása