2009/02/17
17:20

Írta: Szerb Lisztesember

Ceruzalom

Amint a négyszögletű kerekerdő harmadik, sárga köves utcáján barangoltam, gondoltam egyet, hogy most már igazán rá google maps-elhetnék a Kreativitás Határ út 8-ra, mert akárkit kérdeztem nem tudta megmondani, hol is van. S amint emez szarvasbogár megült a fülemben, több se kellett, fejjel neki rohantam a google feliratú kínai nagy falnak. És lássatok csodát azt írta ki, Unknown Adress. Ezen hosszan el kellett gondolkodnom, vajh mi is történhetett a tér-idő kontinuumban? Abban a pillanatban retúr jegyet vettem a Nírvánába és rögvest meg is világosodtam. Biztosan zavar van a térben. Hát tényleg. Mivel eltűnt a kreativitás határa. Ezzel a pörölykalapáccsal zúzták le.

 

Szólj hozzá!

Címkék: design ismeretterjesztődés ingerületátvitel útján tiszteletreméltó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása