2009/02/11
21:00

Írta: Ák_

a hét szója a szója

nem. Azt találtam mondani az imént elektronikusan (tehát tulajdonképpen effektíve billentyűzettel beinputoltam a kompjúterembe) hogy 'Állleesős'. Ez pedig a három (3, angolul, franciául, olaszul, németül és oroszul: 3, 3, 3, 3 /rómaiul III/) egész darab L betű miatt megérdemli hogy önkényuralmamnál és tejúthatalmamnál fogva megválasszam a hét szavának.

Éljenek az olcsó viccek, meg vagyunk szabva, tehét Word of the Week: Állleesős.

Már ha létezik ilyen. Egyébként pedig retikü etimológiáját tekintve onnan ered, hogy én leírtam. Jelentése leginkább meglepő. És mielőtt félreértés esik ez egy kérdőjeles díj. És amúgyis most inkább fun mint az előző ami télleg tetszett. Akárhogyis, neszeittvan. Olló Ollé.

(igen, már kurvafáradt vagyok, még a szar viccek sem mennek megfelelően szarul)

(és még mindig rohadtulhogy beta a szín)(és így utólag ránézve eléggé nemnyert)

Szólj hozzá!

Címkék: word of the week

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása