2009/02/07
21:43

Írta: Ák_

coffee take a way

(Edit: kísérleti szín. mutassatok egy kis tolarenciát. és kommentelve véleményezzétek meg, úgymond) (ja és kurvára elfáradtam úgyhogy majd holnap folytatva lesz a kísérlet-szessön. off)

Ezen lehet filozofálgatózni. Szerencsére nem csak hazánkban kenik annyira az angolt hogy hűdeodaszabunk, és máshol is ki tudnak írni szépséges szörnyetegeket.

Mindenesetre vége az R'n'R-nak (nem)és vissza vagyunk térve. Örömmel konstaizé észrevételeztem hogy elkezdtünk valahogy kinézni ami felettébb örömteli, kiváltképp tekintve hogy.

Lada posztyából (elírás, tízeuró) láthatjátok, hogy sikerült sok konstruktív faszsággal eltölteni azt a temérdek (nem) időt ami rendelkezésünkre állt. Na akárhogyis én semmi olyat nem tudok írni amivel hozzátennék a civilizációnk emelkedéséhez, ezért mindössze csak úgy amolyan jelenteném, hogy ittvagyok, egy szöszke húszsorban. (és milyen hülyén néz mán ki "faszság" leírva? oh my god)

Na azért történtek jó dolgok. Meg lett látva ismételten Monty Python Holy Grail-je, amitől agyfaszt kaptam, mert jó. Szerintem a "Nyúlon túl?" a legnyerőbb mondat, és visszatérvén nem látom, hogy Lisztes éppen használta? Ki nem találjátok: hát de. Mekkora egybeesés. Hú. Elszálltam. Átgondolom az életem.

Zárólag pedig csak annyi, hogy nem állsz sorba nem vagy éhes, érthető? Vagy ha mégis akkor tízeuró.

(edit: megfontolgatom egy másik szín választását mivelhogy ennél a hát térnél kiégett a szemem. de lehet hogy csak azér mer kurvafáratt vok. Majd holnap még újrakonsziderálom a dolgot)

8 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása