2009/01/23
17:21

Írta: Szerb Lisztesember

3 in 1

A régebben youtube-ajánlott-videóként hypeolt zeneszám klipjével kapcsolatban találtam pár érdekességet. The Grouch – Artsy című szám videójáról szólnék a továbbiakban. (nAná) Szóval, ha kicsit jobban megnézzük (vagy egyáltalán megnézzük, mert én szoktam úgy nézni, hogy csak hallgatom[azért az ügyes, valljátok be]) a klip kezdetén az éneklő fószer TV-t néz. Ezzel még nem is lenne semmilyen baj, én is szoktam, sőt ez a világ bármely táján engedélyezett tevékenység. Na de mit is néz? Eztet, meg ezt, meg egy kis ilyent,(ez meglepő módon nincs fenn youtube-on) a lényeg a lényeg ezekkel a videókkal, hogyha tovább nézitek a mozgóképvarázst akkor rájöttök, ezeknek a klipeknek az effektjeivel, stílusában lett elkészítve. Persze ez így elmondva triviális, de a rádöbbenés örömét gondoltam ha így megcsonkítva is, de átadom. Tanulság: nézd végig a videókat. (Hehe én háromból kettőt ismertem is.)

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene youtube

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása