2009/01/17
22:00

Írta: Ák_

Hozzáállás (nehéz szó)

(Csak most veszem észre milyen durca szó ez a hozzáállás téma. Na mindegy.)

Wazeg, nem gondoltam volna hogy én valaha ilyet ki fogok postolni, de még azt sem, hogy esetleg jót fogok ilyesmiről mondani, sőt még azt sem, hogy egyáltalán meg fogok ilyesfélét nézni, de.

De az van hogy megnéztem Pinktől a So what klipjét, és ezt látnotok kell. Amúgy hozzátartozik hogy amikor én egyáltalán klipet nézek, az fehér holló, akkor amikor én pink klipet nézek, akkor az... mi is? zöld holló? hát kb.

Ennek ellenére mindenkit buzdítok erre a - gyakran általunk is osztott - bizonyos "kit-érdekel-a-véleményed szarok-a-világra és-különben-is-ki-a-szaft-vagy-te ráadásul-hogy-nézel-ki meg-amúgyis-a-kurva-anyád" típusú világnézetre ami a klipnek leginkább az elején manifesztálódik. Ez megfogott. A végét meg csak simán hagyjuk. (embedding disabled úgyhogy klikk ide)

Enjoy.


Ák

Szólj hozzá!

Címkék: világnézet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása