2009/01/03
10:29

Írta: Szerb Lisztesember

super heroize me

Aki mellettünk egy dinamikusan feltörekvő női közösségi oldalt is olvas. Vagy a nézettségre való tekintettel inkább úgy fogalmazván, mellettük minket is olvas. Annak könnyen feltűnhet a következő link dimenziós párhuzamossága. Igen, nekem is kell valamiket olvasni és nem bírtam ki, hogy ide is be ne tegyem ezt a rém hasznos kis oldalt. A neve The Hero Factory. És a nuku angol tudásúak kedvéért, (meg mindenki más kedvéért is ) megsúgom, (Na ezt kapjátok ki most írva súgok. Azt kis betűvel kell? Avagy zárójelben, netán mindkettő?) hogy eme websiteon elkészíthetjük saját kis super hősünket oder hősnőnket. Talált süllyedt én már mindkettőt csináltam. És igen, találta süllyedt másodszor is, nem vagyok hímnős. (Viszont ön meddő.) Sajnos a gyártási lehetőségek nem túl szerteágazóak és még nano technológia sincs. Van viszont kalóz-szemtapasz. No de, hogy átlkalandozzunk valami másra is erről az oldalról jutott eszembe egy másik. A simpsonizeme. Ami egy beküldött fotónkból csinál simpson figurát. Ez azért komolyabb, meg kell hagyni. Nekem sajnos nem nagyon jött be. (Biztos unkompatibilis a fejem. DÚRCA.) De láttam már hasonlító végkifejlettet, szóval hajrá. És végül, de nem utolsó sorban, kedvenc rajzfilmünk a Dél Park. Ebbe a sorozatba illő figurát is kreálhatunk, igen. Mégpedig iTT.

1 komment

Címkék: super webdesign hero hülyenet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása