2009/01/02
12:04

Írta: Ák_

A halálos született csillagközi rejtélyek spanjai

Már karácsony óta tervezgetem ennek a postnak a megalkotását, de karácsonykor egyrészt nem sok kedvem volt hozzá másrészt a karácson nem olyan alkalom, amikor.

Viszont az újév erre szuper lesz.

Elöljáróban annyit, hogy nem különösebben szeretem, amikor mindenki mindent jobban tud. Nem tudom, máshol ez hogy megy, de ebben az országban az átlagsenkitől a legfelső vezetőig mindig mindenki jobban akar tudni valamit valakinél, ezzel magát okosnak a máskat hülyének beállítva, általában a témában/problémában pedig semmit nem sikerül előrehaladni, mert a kritika jelentősen destruktív hangvételű. Vagy mi. Szóval nem konstruktív.

Na, én ezt nem igazán szeretem, nézze mindenki mindennek a pozitív oldalát. Elég nagy challange különben. Most azonban!

Most azonban! Úgy döntöttem, hogy feltétlenül szükséges az ultimát belekötés, és most én leszek a hozzánemértő aki mindigmindent jobbantud. IGEN, most én tudom jobban. Avagy az oldal eredeti szándékaitól teljesen offtopic anyázást szeretnék bemutatni, itt.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása