2008/12/27
11:10

Írta: Szerb Lisztesember

EXTREME-ULTRA-MEGA-TOTAL-NANO-PREMIUM-GIGA-FULL -PRO-FUSION-ULTIMATE

Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem egy egészen humoros világban élünk. (Persze néha nehéz ezt az oldalt meglátni, tudom.) De amikor igen, akkor leginkább a dolgok abszurditásában fedezhető fel. Magyarországon abból pedig igazán nincs hiány, mármint abszurditásból, paradoxonból meg karikatúrákból. Gondoltam megosztom veletek a minap történt vásárlói élményemet. Történt ugyanis, hogy egy közismert narancssárga elektronikai „közértben” jártam, eredeti tervem szerint memóriakártyát venni, na már most amikor én közöltem szándékomat az eladóval:

- 2 Gigabájtos memóriakártyára lenne szükségem.

- És Ultra II vagy Extreme III?

 

Na igen, ott döbbentem rá az elnevezések abszurditására. Persze leírva ez nem üt akkorát, de nekem akkor is katarzisom volt a boltban. (Ha nem lehet átélni olvasd fel hangosan, nagy beleéléssel.) Végül is csak, hogy mindenki megnyugodjon Ultra II-t vettem. : ) . Plusz ezzel a lendülettel, összegyűjtöttem a ma használatos, tupírozó jelzőket-elnevezéseket.(Vagy hogyhivjákokat.)

 

EXTREME-ULTRA-MEGA-TOTAL-NANO-PREMIUM-GIGA-FULL-PRO-FUSION-ULTIMATE

 

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása