2008/12/24
10:33

Írta: Ák_

Iksz más

Boldog karácsonyt mindenkinek. Legalábbis akit nem zavar, hogy eszontam.

Apropó X-mas gift, ne felejtsétek el betenni a fa alá a The face of the enemy-t. Bizony, bizony, már ilyen közel a január közepe, elkezdtek szállingózni a Battlestar Galactica utolsó tíz részét felvezető párperces webisode-ok. Amúgy én a scifi.com-ról nem tudtam megnézni őket de mivel ingyenes részekről van szó, mindenféle lelkiismeretfurdalás nélkül navigáltam át a kedvenc torrentkeresőmre, ahonnan lejött seperc alatt.

Hogy hogy van kedvenc torrentkeresőm amikor nyilván nem szoktam torrentről semmit letölteni? Ezt én sem tudom.

Na mindenesetre azért a plot-ot tessék átfutni a scifi.com-on. Aztán meg jó nézést. Ja, és nekem tetszik. Ja, és a Gaeta-Hoshi jelenetet csak erős idegzetűeknek. És szerencsére a torrentverzió nem úgy van vágva mint anno a resistance, vagyis nincsen tízperc reklám minden félperc film előtt és után. Szóval pure enjoy.

Igen, tőlem csak ennyi ajándékra telik. Azért biztos lesz aki értékeli.

Ák, over and out.

ui: Az beteg, ha azt álmodtam, hogy rendebjött az oldal kinézete? XD

(Ja és a plothoz még annyit hozzátennék, hogy ha ekkora helyen sikerül valami igazán retekjót kihozni belőle, akkor megint aláírom, hogy ezek kurvajól nyomják, és megint megleptek valamivel.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása