2008/12/14
11:15

Írta: Szerb Lisztesember

MuSiK

Csak hogy a sok trailer nézés mellett a világ más mezején is csöppnyi műveltségre tegyünk szert, gondoltam ide alkotok egy kis muzsika-battlét, zene-csatát. A játékszabályok egyszerűek: ugyanaz a szám, más előadó, ki a jobb? Elárulom a megfejtést: nincs győztes, az eredmény: MÁS. Se rosszabb, se jobb. Illetve hangulat és ízlés függő, SzERiNteM. Na de most már ideje lenne felfedni a játékosokat, ugye. First player: Louis Armstrong. The Second (is) coming: ( : D ) Edith Piaf. A harcmező: La vie en rose.

Azért esett erre a dalra a választásom, mert elég sokan hallották (remélem) csak éppen nem tudják mi is az, ki is az. Én kőkorszaki Edith P rajongó vagyok, így amikor egyik nap találkoztam a Louis A feldolgozással, kellemes meglepetésként ért. Nem tudtam, hogy van más interpretáció is. Persze logikus, de ez nem olyan dolog, amin az ember gondolkodni szokott. Lényeg a lényeg, hogy vigyétek és egyétek.

 

EDiTH   P  

      LoUIS   A

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása