2008/12/14
20:10

Írta: LadArt_

How to shoot yourself in the nape?

No igen, elhatároztam, hogy addig kicsit jegelem ezt a blogos témát, amíg megjavításra nem kerül az oldal színvonala, de ezt muszáj megosztanom azon szerencsésekkel, akik kibirják hogy elolvassák a cikkeket anélkül, hogy telibehányják a monitorukat vagy a mögötte lévő falat, esetleg fele ez, fele az. Tehát minap a Zasszony mutatott nekem egy oldalt, amit fenntartásokkal kezeltem, viszont olyan stílusa van, hogy nagyon megtetszett. Megvilágító erejűt vagy extrém szinten hasznosat nem nagyon találtam eddig rajta - na nem mintha több oráig kerestem volna - viszont néhány érdekes videót sikerült kiválogatnom, természetesen a "love&sex" részből. Ebből kiderül, hogyan legyünk tökéletes "pasik" (persze ott van a barátnős is, de hadd legyek kicsit soviniszta, köszönöm), itt pedig tippeket kapunk mit ne csináljunk egy közös ágyban. Persze ez a kettő csak egy pár a sok vicces video közül, nekem az egész nyelvezete meg felépítése tetszik nagyon, kb mintha vmi komoly témáról lenne szó, de közben hogy néznek már kiiii?! [Angoltudás szükséges]

Enjoy!

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása