2009/02/23
19:53

Írta: Ák_

de ha egyszer nincsde!

Hát már megint igen. Ráduplázok, ismét elhalászom Lisztes barátom elől az egyik témát amit már meg akart postoltatni (ez olyan mint a megfilmesíteni, csak amikor post készül egy beszédtémából, ez akkor van használva). Az elmúlt napok számomról való inaktivitásának fényében a világ végéért sem vetném Lisztes barátom szemére a post ki-nem-postolását, mindössze ezt én megteszem, mert egyszerűen nem bírom tovább.

A téma amiről beszélünk, hát én nem is definiálnám, nem azért, mert nincs miért, hanem mert jobb ha te érted meg magadtól. Szóval a nincsde.hu oldalról beszélgetünk, reklámját láttam telly-ben (ennek vajh van é köze a "tell" igéhez is e esetleg? nem hinném), hallottam rádióban, meg minden. Nem fűzöm tovább, megtetszett a reklám. Mind a három egész darab fennvan a honlapjukon, és most kivételesen hagyok Az olvasónak (1 Oscar-díj, észre se vetted, hogy kaptál, mi?) egy pár klikkelést, részben mert fáradt vagyok, részben meg mert dolgozz meg a betevő falatod minden lélegzetvételéért.

Na szóval a viccet félretoszva nem tudom, hogy mi lesz ebből a kezdeményezésből slash mozgalomból de egyelőre rendkívüli módon és ezzel egyben elmondhatatlanul tetszik az ötlet és a tartalom, ha úgy tetszik. Szal sztem q jó. Így elnézve a koncepciót én velük vagyok(rem kiterjeszthetjük majd blog-szintű velük-levésre:). Nézzétek, véleményezzétek.

Ák

(u.i. a kifogások rovatban van egykét ha-ha az unatkozósaknak)

Szólj hozzá!

Címkék: reklám világnézet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása