2009/05/18
19:48

Írta: Ák_

szabad a hölgyemény

A mai, az internet végtelenségeinek felkutatására szánt akciómentes ám érdekfeszítő túrám során botlottam bele eme szépteremtmény horizontálisan kevéssé fénylő alakjába, mellyel most tégedet, drága olvasó, szintúgy megörvendeztetlek, mint egy sivatagban szomjan-halni-készülőt az a pillanat midőn elered az oly várva-várt, továbbá olymódon, mint ahogy eme szössz-pöcc is megörvendeztetésre hajlította szervezetem végleteit. Mindenesetre nem igazi kvóta, sokkal inkább "cool-beszólás", vagy mittudomén, de mivel nem vagyok hajlandó új sessiont nyitni, ezért kénytelen lesz elviselni a sorból való kilógást, a Quote of the Day sorsesszió pedig kénytelen lesz elviselni a nem száz százalékig kompatibilis, ám annál inkább felhasználóbarát alakját. Fordításnak értelme nincs, fellebezésnek helye mégannyira sincs.

Hey young lady! Are you free tonight or will you cost me?

(a 'kevésbé'-k kedvéért visszakattintottam, és az eredetileg tonite-nak írott szót kijavítottam. Csak hogy valóban felhasználó-friendly legyen)

Szólj hozzá!

Címkék: quote of the day

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása