2011/05/09
09:28

Írta: LadArt_

The Read Foundation

"Use your own imagination" (Használd a saját fantáziád) szlogennel hozott ki 3 plakátot a The Read Foundation, amiben három ikonikus könyvet használnak fel, hogy az üzenet biztosan célba találjon. Ezek pedig a Sherlock Holmes, a Moby Dick és Verne Gyula: Utazás a Holdba című kötetek. Azért tetszettek meg ezek a reklámok, mert egyrészt rengeteg bálna van az egyiken, másrészt nagyon egyszerűen és hatásosan megragadja a könyvek valódi lényegét, vagyis, hogy a lényeget úgyis te gondolod ki, a könyv csak az útmutatást adja, hogy merre keresgéljen a fantáziád. Ezért van az, hogy amikor megfilmesítenek egy könyvet és máshogy néz ki a főhős, mint elképzelted, kicsit meghalsz belül. A tervező: Young & Rubicam

A hajtás után találod a másik két plakátot.

forrás: Ads of the World

komment

Címkék: reklám könyv világnézet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása