2009/07/30
10:54

Írta: Ák_

atyaúristen!

'A cím magáért beszél' - Az ilyen jellegű mondatokat én nem szeretem. Mert hogyha tényleg magért beszél, akkor erre mért is kell külön felhívni a figyelmet? Na most mindezek ellenére eme populista nyitánnyal élek, merthogy a cím valóban magáért beszél. És csak azért közlöm, hogy így van, mert azt a rendkívül valószínűtlen esetet is belekalkuláltam számításaimba, miszerint Te, Kedves Olvasó, esetleg átsiklottál a címen felületes nézésednek köszönhetően. Persze nem azt mondom, hogy felületes vagy, csak azt, hogy mondjuk... fáradt.

Szóval azt ugye már belétek vertem, hogy ha autóreklám, akkor BMW nyert. Nade hogy egy ilyennel is ráfagyasztják a csöppenő nyálcseppet az orcámra, az már durca. Mondhatnám, hogy 'Igaz hogy csak concept...', de nem mondom. Inkább aszondom: Mért van az, hogy még conceptben is ők az istenek? Nem költői a kérdés, én sem tudom a választ, azonban tény hogy ez nagyon ott van. Hol? Hát ott. Mindennek a tetején, ahol az istenek szoktak ücsörögni. I proudly present: GINA! Please Enjoy.

(angoltudás előny)

komment

Címkék: bmw tudás tiszteletreméltó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása