2009/06/29
11:55

Írta: Ák_

KOrfű

Hamár egyszer úgyis említgettem Újonc mestert (tudom kicsit paradox, hogy egyszerre 'újonc' és 'mester', de ez van), akkor sessionné növöm ki magam, és most ismét. Na nem csak úgy öncélúan, csakhogy elmondhassam, hogy én mindenkinél több sessionné bővült posttal büszkélkedjek, hanem mert istenkirály volt a beszólás, amin lehet, hogy csak én röhögtem, de nekem az év poénja volt. A kontextus igencsak nem mindegy, de én most csőg leszek és nem magyarázom el :D have fun!

"Sziasztok Korfu!" - Z. "Ú." P.

Szólj hozzá!

Címkék: super favourite quote of the day

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása