2009/04/24
10:19

Írta: Ák_

kizárólagos

Én direkt tartózkodtam, én elszánt szándékkal nem akartam. Én megtartottam magam a pengeélen, nehogy aztán le kelljen írnom. De Cafatka megkérdezte, tulajdonképpen külön ő kérte, úgyhogy nincs mit tenni vagy nem tenni, ki kell postoljam, Annak kell adjam a hét szavát.

Nem bonyolítanám túl, de annyit azért ellőhetek, mint kulisszatitkot a tengerparti föveny által okozott félhomályban, hogy csak egyetlenegy olyan dolog van, ami jobban felborzolja Cafatka idegeit úgymint szőrszálait, mint a következő hét szava hallása. Az pedig annak leírva látása, és vizuális magába fogadása! Kiégett szemek, hamuvá porladó agyak, homokká vált homloklebenyek, magukat sírva megadó immunrendszerek, nagy ellenállók és partizánok, halljátok szavaim, melyek megrengetik eme blog falait:

Ladies and Gentlemen, The Word of the Week Award goes to(kombinált): lösz és humusz!

(nem, én sem értem, mi olyan nagy durca ezekben a szavakban. Igen, én is úgy vélem, hogy Cafatka túlreagálja. Nem, még nem őrültem meg...)

Szólj hozzá!

Címkék: word of the week cafatka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása