2009/04/19
17:00

Írta: Ák_

gran torino

A minap volt szerencsém befizetni a Gran Torino vetítéseinek egyikére, ennek keretében pedig rendkívül élvezkedtem, merthogy a film nekem igencsak tetszett. Namármost ezt a blogon keresztül nem tudom veletek megosztani, és tulajdonképpen afelől is mélységes kétségeim vannak, hogy az érzésnek akárcsak néhány törtszázalékát közvetíteni tudnám, de ennek ellenére kipostolom azt a masterpiece-t ami a zárójelenet illetve a stáb listája alatt ment.

Szeretem az olyan filmeket, amik képesek benyomást tenni rám. Ezért ezt a filmet is szeretem, még ha el is szontyolodtam a végefelé, particularly ez alatt a szám alatt. Na nem fűzném tovább a szót, mert a végén még a mindeni által jól ismert, de az ide legkevésbé sem illő humorba torkollna. Enjoy. (embedding disabled by request, úgyhogy ez van). Ide klikkelgessetek.

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene film soundtrack filmajánló

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása