2009/03/15
16:24

Írta: Ák_

hülyék vagytok wázeg

Bizomány. Becstelen nemzetgyalázó magyartalan hazaárulók vagytok mind. Velem együtt. Najó azért ennyire nem súlyos a helyzet, bár nagy és büdös, de a lényeg ma nem a flame elindítása, vagyis a konstruktív gyújtogatás, hanem mindösszesen egy tévképzettel párosult tudatlanság eloszlatása.

Természetesen ezt mind sokkal izgalmasabb úgy tenni, hogy lealázok mindenkit, aki beleesik a hibába. És ezért én egyáltalán nem vagyok felelősségre vonható, tekintve, hogy én is beleestem és én is le vagyok alázódva magam által, ilymódon.

Szóval a probléma oka az, hogy a legtöbbetek szarul hordja a kokárdáját, annyira bele van feledkezve az ünnepelésbe. Ugyanis az eredeti kokárda nem egy ilyen előregyártott izé egy körből meg két lábacsából, hanem egy "meghajlított" zászlócsík tulajdonképp. Vagyis annak elkerülése végett, hogy fordítva legyenek nemzetünk színei, illene a zöldet hordani kívül, a pirosat meg belül. Függőleges színeknél balról jobbra a szabály, tehát ma ezrek viselnek olasz színt a mellükön. Gratz (hirtelen egy pillanatra bekapcsolva a tv-t csak mr. Demszkyt és mr. Orbánt tudtam leellenőrizni, ők is olaszok) mindenkinek.

Na ne vegyétek magatokra, nem csesztetés, de azért nem árt ha tudjátok: eredeti kokárda kívülről befelé: zöld-fehér-piros, akármennyire is jobban néz ki fordítva (vagy nem néz ki jobban, ahogy akarjátok, de attól még így van). Persze ma már annyira elterjedt, hogy mindenki úgy hordja, de attól még. Ünnepeljük hát kedvenc idusunkat eme ismeret megszerzésével és terjesztésével, egyéb kevésbé konstruktív sőt esetleg kifejezetten destruktív tevékenységek helyett. Éljünk mi, boldog március közepét!

3 komment

Címkék: ismeretterjesztődés ingerületátvitel útján a világ tévedései

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása