2008/11/29
14:52

Írta: Szerb Lisztesember

Woonkagle

Most kaptam mailben. Amikor megláttam arra gondoltam mindegy igaz, vagy sem. Mindenhol így van, vagy sem. Mindegy.

Úgy néz ki kedves barátunk a Google olyan imázst alakít ki magáról lassacskán, mint Wonka úr csoki gyára. Senki nem tudja pontosan milyen, de csodák készülnek benne. És a fel felröppenő információk szerint nem valami szokványos. Az e-mailben megkapott link is erről tesz tanúbizonyságot, miszerint nem mindennapi dolog egy google irodában ténykedni. Persze ehhez nem mindennapi embernek kell lenni. Ámbátor akkor is varázslatos. Nem hiszem, hogy ez minden szakmában megoldás lenne, - alternatív munkahelyeket építeni - vannak akiknek nem erre van szükségük. Mindazonáltal jó látni, van ilyen is. Szeretem amikor egészen más megközelítésből gondolnak az emberre mint munkaerőre. Nem a rabszolga-hajcsár felállás érvényesül, hanem az épp test épp lélek fordítottja.

Most pedig kis tények. A prezentáció a Google zürichi irodájáról szól. Kb. mint Roxfort a sulik között, ez olyan a munkahelyek közt. Teljesen beleszerettem. Azért még nem tartok ott, hogy fel s alá futkosok, miközben azt kiabálom: én is ott akarok dolgozni. Ott. Ott. Ott. Persze, mielőtt mindenki elküldi az életrajzát Zürichbe elmondanám, ez mégis csak egy munkahely. Valamit biztos kell tudni ott is. Sőt.

Azért jó nézelődést. Googland

3 komment

Címkék: tudás világnézet webdesign

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása